Handels- og leveringsbetingelser:

Forbehold:

Der tages forbehold for tryk- og tastefejl, pris- og rabatændringer samt udsolgte varer.

Ordrebekræftelse:

Det er vigtigt at du kontrollerer den ordrebekræftelse, vi fremsendes til dig pr mail, så snart ordren er registreret i vores ordresystem. Tjek bl.a. at leveringsdatoen fremgår som ønsket fra din side. Har du ingen indsigelser, fremsendes din ordre som det fremgår af ordrebekræftelsen.

Betaling:

Dine betalingsbetingelser fremgår af ordrebekræftelsen og fakturaen. 

Levering:

Vi bestræber os altid på at sende din ordre så hurtigt som muligt. Ordrer på varer fra lokale lagre modtaget inden kl. 9.30 afsendes samme dag. Har du en ønsket leveringsdato, så anfør det venligst i feltet "ønsket leveringsdato" på ordren. Ønsker du levering andetsteds end på fakturaadressen, bedes du venligst også oplyse dette i kommentarfeltet.

Hvis du har spørgsmål til din ordre, er er du mere end velkommen til at kontakte os.

Ved varemodtagelsen er det vigtigt, at du tjekker om emballagen er intakt! Skulle der være synlige skader opstået under transporten, er det vigtigt, at du noterer dette på fragtbrevet og allerbedst, hvis du kan tage billeder af den beskadigede forsendelse inden du åbner emballagen. Hvis du ikke gør indsigelser overfor fragtmanden ved leveringen, bortfalder klagemuligheden. Er der skader, som kan være opstået under pakning eller uforsvarlig emballering, er fotodokumentation den bedste måde at formidle indsigelse på. Husk altid at oplyse dit ordre- eller fakturanummer sammen med din indsigelse.

Restordrer:

Restordrer efterleveres ikke - så du skal fremsende ny ordre. 

Afbestilling og annullering:

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet ordre, skal du sende en e-mail til info@rigtighundemad.dk.
Afbestilling skal ske inden kl. 12.00 samme dag, som bestillingen er foretaget, da vi ellers er gået i gang med at pakke din ordre.

Returvarer:

Ønsker du at returnere en vare, skal det aftales med os forinden.

Varen skal returneres i fuld salgbar stand. Det betyder blandt andet, at den til enhver tid skal have været opbevaret korrekt, og at varen er fri for lokale klistermærker (og rester derfra). En evt. værdiforringelse bliver fratrukket det beløb, vi refunderer til dig. Værdiforringelsen beror på en konkret vurdering hos os fra sag til sag, hvorvidt varen er forringet og i givet fald hvor meget.

Alle produkter inden for pleje, foder, tilskudskost, vitaminer samt deslige, har en værdiforringelse på 100%, såfremt du åbner pakningen - og du vil derfor til enhver tid få refunderet 0 DKK, hvis du returnerer en vare i brudt emballage. Dette sker, da vi ikke kan sælge produkterne videre til andre kunder.

Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen og bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Hvis du har spørgsmål til din ordre, er er du mere end velkommen til at kontakte os.